Środek służący do usuwania zarówno utwardzonego, jak i nieutwardzonego silikonu z typowych podłoży budowlanych, przemysłowych i domowych. Dodatkowo poprawia przyczepność nowego silikonu do podłoża.
Prosta i szybka diagnostyka, nie działa agresywnie na metale. Nie powoduje pęknięć naprężeniowych w tworzywach sztucznych oraz wykrywa najmniejsze nieszczelności
Produkt przeznaczony do odtłuszczania powierzchni przed malowaniem i klejeniem, rozcieńczania wyrobów nitrocelulozowych, rozpuszczania tłuszczów i wosków oraz mycia zabrudzonych pędzli i narzędzi.
Cynkowanie na zimno, Technologia Flake – lepsze zabezpieczenie przed korozją, dłuższa trwałość antykorozyjna dzięki kombinacji ochrony aktywnej i pasywnej, wysoka skuteczność przy mniejszej grubości w porównaniu z proszkiem cynkowym, optymalna przyczepność, odporny na warunki pogodowe, tworzy powłokę wypierającą wodę, doskonała odporność na ścieranie, dopuszcza spawanie punktowe, odporny na wodę i sól, wysoka zawartość cynku.
Najwyższej klasy preparat wielofunkcyjny o wyjątkowo wysokiej jakości smarowania, mający zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu i dziedzinach życia codziennego.
Do usuwania brudu i luzowania zatartych części ew. zardzewiałych połączeń, takich jak nakrętki, śruby, przeguby, mufy, zawiasy, części maszyn, sworznie itp.
Produkt przeznaczony do odtłuszczania powierzchni przed malowaniem i klejeniem, rozcieńczania wyrobów nitrocelulozowych, rozpuszczania tłuszczów i wosków oraz mycia zabrudzonych pędzli i narzędzi.
przewodzi prąd elektryczny, pozwalając na elektryczne spawanie powleczonych powierzchni
doskonała przyczepność
tworzy gładką powłokę zabezpieczającą dla wszystkich typów lakierów
doskonały jako podkład dla powierzchni narażonych na działanie wilgoci
odporny na wysokie temp. (preparat można stosować od 15°C do 30°C, jednak najskuteczniejsze zabezpieczenie przed korozją następuje w temp. powyżej 20°C – powietrze zawiera wtedy mniej wilgoci)
po wyschnięciu może być lakierowany
zawartość cynku w suchej warstwie do 90%
ZASTOSOWANIE:
zabezpieczenie przed korozją standardowych rur wydechowych, elementów nadwozia i podwozia oraz wszelkiego rodzaju układów rurowych i konstrukcji stalowych